מדיניות ההחזרים וההחזרות שלנו נמשכת 14 יום. אם חלפו 14 יום מאז הרכישה, לא נוכל להציע לך זיכוי או החלפה.

כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט שלך חייב להיות ללא שימוש ובאותו מצב שבו קיבלת אותו. זה חייב להיות גם באריזה המקורית.

מספר סוגים של סחורה פטורים מהחזרה. לא ניתן להחזיר מוצרים שיוצרו בהזמנה מיוחדת או מוצרים שמוגדרים כsale סוף עונה

כדי להשלים את החזרתך, אנו דורשים קבלה או הוכחת רכישה.

החזרים

לאחר שהחזרתך תתקבל ותיבדק, נשלח לך דוא”ל כדי להודיע לך שקיבלנו את הפריט שהוחזר. אנו גם נודיע לך על אישור או דחיית ההחזר שלך.

אם תאושר, ההחזר שלך יעובד, והזיכוי יוחל אוטומטית על כרטיס האשראי או שיטת התשלום המקורית שלך, עד 4 ימי עסקים.

פריטי מכירה

ניתן להחזיר רק פריטים במחיר רגיל. לא ניתן לקבל החזר על פריטי מבצע.

החלפות

אנו מחליפים פריטים רק אם הם פגומים אם אתה צריך להחליף אותו עבור אותו פריט, שלח לנו דוא”ל לכתובת {email address} ושלח את הפריט שלך אל: זעפרן– כנרת 6, בני ברק.

מתנות

אם הפריט סומן כמתנה בעת רכישתו ונשלח ישירות אליך, תקבל זיכוי למתנה בשווי ההחזרה. לאחר קבלת הפריט המוחזר, שובר מתנה יישלח אליך בדואר.

אם הפריט לא סומן כמתנה בעת הרכישה, או שנותן המתנה שלח את ההזמנה לעצמו כדי לתת לך מאוחר יותר, אנו נשלח החזר לנותן המתנה והם יגלו על החזרתך.

משלוח והחזרות

כדי להחזיר את המוצר שלך, עליך לשלוח את המוצר שלך בדואר לכתובת: זעפרן – כנרת 6 בני ברק.

אתה תהיה אחראי לשלם עבור עלויות המשלוח שלך עבור החזרת הפריט שלך. עלויות משלוח אינן ניתנות להחזר. אם תקבל החזר, עלות המשלוח חזרה תנוכה מההחזר שלך.

תלוי איפה אתה גר, הזמן שעשוי לקחת עד שהמוצר שהחלפת שלך יגיע אליך עשוי להשתנות.

אם אתה מחזיר פריטים יקרים יותר, תוכל לשקול להשתמש בשירות משלוחים שניתן לעקוב אחריהם או לרכוש ביטוח משלוח. אנחנו לא מבטיחים שנקבל את הפריט המוחזר שלך.

זקוק לעזרה?

שלח ווטסאפ אלינו 0542520525